Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 11 april 2016

een oude gelliprint

lang geleden maakte ik een gelliprint met een stempel van die leuke bloem..en toen lag dat vel daar maar en kreeg ik maar geen idee WAT ik ermee wilde..

uiteindelijk gaf ik alle delen weg aan een vriendinnetje en hield ik 1 stukje voor mezelf.. t werd een worsteling, maar uiteindelijk kan ik ermee leven (t is ook wel even weer wennen om in zulke gedekte kleuren te werken!)


al met al heb ik toch nog wat fluo toegevoegd om iets meer kleur te krijgen.. ☺


wat french script in de achtergrond (Action) en de cijfers (SA) en stippels op de achtergrond (die lichtblauw met zilver is..)

1 opmerking:

  1. via via op jouw blog beland! Supertof werk!
    je hebt er een volger bij
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails