Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 7 december 2016

brusho II

de originaliteit qua titels bedenken is echt zalig ingekakt...dus het wordt maar 1 2 3 4 enz...totdat er weer een moment van heilige verlichting komt, moeten we het er maar mee doen.

Mijn tweede brusho kaart maakte ik met de carabelle bloemenstempels en de tekst van Different Colors

in de achtergrond nog wat cirkels van Crealies en Gummiapan






3 opmerkingen:

  1. wat heb je weer heerlijk mooi gespeeld met inkjes, poedertjes en stempels!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren prachtig en ook ik heb last van het verzinnen van "koppen" boven mijn bericht
    moeilijk soms hè. Jij hebt het handig opgelost.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails