Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 19 januari 2017

tulpjes


die tulpenstempel koop je omdat je denkt JEEEE die is leuk! Vervolgens doe je er weinig mee (ik dan he?) maar voor dit experiment trok ik em uit de kast.


 witte embossing gebruikt en vervolgens met ecoline aan het rommelen gegaan..druppeltje hier, druppeltje daar, laten vloeien en niet laten vloeien..


ik maakte er ook nog een blauwe lucht boven die maar niet mooi werd, dus die eraf geknipt en de tulpjes getransplanteerd naar een nieuw kaartje waarop ik met ecoline de cirkelvormen stempelde...


5 opmerkingen:

  1. Goh wat heb je dat leuk gedaan zeg. Ik heb die stempel ook gekocht op de beurs in Zwolle en ook omdat ik hem zo leuk vond daar. Ook nog niet zoveel gebruikt maar dit is weer heel inspirerend.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stempelen met ecoline is wel goed gelukt! Heel mooie frisse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer prachtig gedaan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails