Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 26 februari 2017

nog van de herfst...


op een paar achtergrondjes (brayer&stencils) maakte ik kaartjes met daarop het prachtig vuurrode blad van onze Nandina, ik heb ze met gelmedium geplakt, maar helaas pakt het niet helemaal goed.. toch even delen omdat ze weer es wat anders zijn dan ..


 stempels van Gummiapan



bij deze zie je ook dat de gelmedium loskomt van het blad☻☻



stempels van Gummiapan en Crealies, washitape met happy birthday


4 opmerkingen:

  1. Via via kwam ik op je blog. Mooie kaarten gezien. Kom daarom zeker regelmatig terug en ik ben je volgster geworden.
    Groetjes Janny
    http://kaarten-van-janny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opende Pinterest en zag als eerste jouw 2 kaarten staan en dan word ik nieuwsgierig, dus naar jouw blog gegaan.
    Jeetje, wat heb je leuke kaarten gemaakt!
    Ontzettend leuk gebruik gemaakt v d echte blaadjes en ja, jammer, dat ze niet helemaal blijven plakken, daar dan nog maar een andere oplossing voor zoeken, toch?
    Dacht in eerste instantie, dat je gebruik maakte van een bladstempel en dit is dus vele malen leuker.
    Je achtergronden zijn ook supermooi geworden met je stencils en de brayer.
    Al met al gave kaarten dus, Hermien!
    Fijne zondag verder en groetjes.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten! je zou het kunnen proberen te plakken met boekbinderslijm. Of wat ik al eerder gebruikt heb is spraylijm (action). (je blad er dus mee sprayen en dan plakken. )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails