Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 26 mei 2017

begin de dag/ start the day




started with this pile of cutted squares, on one of them I already transferred the image of a womans face, but this post is about one of the other cards ;-)

begon met deze stapel gesneden vierkantjes, ik transferde een gezicht van een vrouw op een deel, daarover later, dit is een ander stukje uit de stapel..;-)



the stamp says: start the day with a smile to your heart (Different colors/Ludiec) and the circle (Carabelle) fitted right in, added a die (Gummiapan) and used a stencil (leaves on the left) and finally doodled a frame 

de tekststempel (DC/Ludiec) past mooi bij het cirkelstempeltje van Carabelle, ik voegde nog een stans toe (Gummiapan) en wat bladmotieven dmv een stencil, verder natuurlijk een kadertje gedoodled..


it isn't a secret that purple and turkois are my favorite colors, I think ☺
het is vast geen geheim meer dat ik toch wel erg van paars en turkois houd☺





4 opmerkingen:

  1. Mooi samen die kleuren en het witte erbij maakt het helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik hou ook wel van die tinten,kom maar eens bij mij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Jij hebt zo'n eigen stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer super !!!.. Enne.. paars en turquise is een geweldige mooi combi, love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails