Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

dinsdag 17 oktober 2017

left over/restje

my BMMAC designteam project of august needed less prints than expected so I had some left overs...
mijn BMMAC designteam project van augustus had minder prints nodig dan ik had verwacht, dus er waren wat leuke restjes...!


I stamped a textstamp in the background (from China) and on top I embossed those leaves (Carabelle) and at the bottom a small dutch text (different colors)saying I just wanted to say hello!

In de achtergrond een tekststempel (China) en ik embosste de leuke bladmotieven (Carabelle) en een kleine strook tekst van different colors


so simple and quick!
zo snel en simpel!



1 opmerking:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails