Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 2 maart 2011

Kruidvat

Vanaf gisteren bij het kruidvat leuke knutseldingen in de aanbieding, ik kocht vanmiddag

  • 2 soorten clearstamps
  • een klein 3 d schaartje
  • een vlinderponsje..



Stempels voor 3,99, schaartje ehm...0,99 en ponsje 1,49

Vooral de stempels vind ik erg leuk en leuk geprijsd, dus wie nog wil, RENNEN (er was nog meer leuks, papier, 3-D tape, glimmertjes enz..)

Meestal is het snel uitverkocht.

(en nee, helaas nog geen aandelen Kruidvat)

4 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip, kom er net van... ponsen niet gezien, wel 3 soorten clearstamps hier en blokjes papier voor geen geld ! zeker de moeite !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. shit en dan zit ik hier ☺ nou, dan moet ik mijn man er maar op uit sturen, hihi, bedankt voor de tip meid,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen, kon je niet laten liggen voor die prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails