Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 7 maart 2011

Winnaars!

(boeket voor ♥ zijn 51-ste verjaardag)


Nadat ik een half uur aan het puzzelen ben geweest hoe hier de reacties van de winnaars te copy pasten of de random generator die de nummers trok, moeten jullie maar van mij aannemen dat de winnaars zijn geworden:


  •  Miek - jij ook van harte gefeliciteerd met je 80- jarige mama!!
                                                                                &



Iedereen bedankt voor de blogfelicitaties! en natuurlijk voor Miek en Angèle :

Allebei van harte gefeliciteerd!

Sturen jullie mij een email met jullie adressen? Wie het eerst haar keus mailt (welke impressability jouw voorkeur heeft) krijgt de eerste keus!



8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!
    En wat leuk dat ik gewonnen heb.
    Ik kan niet kiezen hoor ik vind ze beide mooi.
    Ik ga dadelijk op bezoek naar mijn mama en zal haar de felicitaties overbrengen.
    Hele fijne dag verder.
    Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd!!!!!En wat een mooi boeket,super!
    Gefeliciteerd voor de winnaars!!!Veel plezier met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou een hartelijk proficiat aan de winaars, en je hebt het leuk opgelost meid,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je man en de winnaars boffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je lieve man en de winnende dames, proficiat. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Bedankt voor je reactie en zal binnenkort weer wat plaatsen.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik ben er heel blij mee! Nogmaals dank!
    En van harte proficiat met je man.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi boeket kreeg die man van je! Supermooie foto ook! Proficiat aan de winnaars, ze kregen een mooie traktatie van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails