Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 1 november 2012

Winterse sferen

met de winterthee stempel van DC raakte ik zelf ook wat in winterse sferen..















stempels: allemaal Different Colors
 -Oh, nee, het ´scheurrandje´ op het blauwe kaartje is van art journey (?)

(onderste kaartje nog een lintje van de nieuw geopende Sostrene grene  echt een leuke snuffelwinkel met aardig wat knutseldingen (vooral ook veel acrylverf) voor weinig geld, bijv. een rolletje van dat hartjeslint voor nog geen euro (ook washitape, paar stempels, ponsjes)

(het label van het onderste kaartje had ik al gemaakt, heb alleen kaart, lint en kaneelstokje-Xenos, toegevoegd)




9 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk, doe mij maar zo´n thee :) Super leuke kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm, klinkt jammie, en ik ruik het bijna hier al dat heerlijk geurende kopje thee!
    Mooie kaartjes, ben gek op de combi bruin met blauw.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat leuk gedaan!
    grappig, ik had sostrene grene inmiddels ook
    ontdekt en heb exact hetzelfde bandje gekocht.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes hoor! Blauw, wit en bruin, ideale winterkleuren. En ja het randje is van Art Journey :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook alweer zo leuk!!
    Prachtig gemaakt!

    Veel plezier zaterdag :)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op mijn werk drink ik altijd veel kopjes thee, thuis eerder water. Vandaag maar weer eens een pot gezet - hmm lekker! Jouw post (en kaartjes) passen perfect bij mijn winter-thee-dag (-:
    Ik vind je kaartjes super, met name de eerste springt er voor mij uit. Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die kaneelstokjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kaartjes roepen echt een gezellige thuissfeer op.
    Je ziet zo een romantisch tafereel voor je; project meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails