Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 19 november 2012

De mozaïekbol in zijn(haar) natuurlijke omgeving

Gisteren heb ik de bol gevoegd, vandaag zou ie een aanvaring met een zachte doek moeten hebben, maar dat wordt nog een klus, dus ik hoop de nodige lijmvlekkies te camoufleren door de bol op te laten gaan in zijn natuurlijke habitat.. ☺

Het idee ontstond bij de Action, ik liep daar vanmiddag, zag leuk decoratiemateriaal (mos en sinaas/dennenappelen mix) even later twee zakjes stenen die perfect passen bij de kleurtjes in de bol..

Nog een nieuwe lampenset (ledlampjes op batterij voor een habbekrats) en een leuk klein dienbladje..

Dit is het resultaat:

Zonder lichtjes aan:

 Met licht:








Eigenlijk moet ie nog een laagje voegmiddel omdat er wat hoogteverschillen zijn en eigenlijk moet ik een middagje uittrekken om alle lijmresten van het glas te poetsen, maar eigenlijk heb ik daar nu geen zin in..☺☺ Al met al toch wel tevreden met het resultaat!

11 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende (letterlijk) bal! Zag in je vorige logje al hoe hij tot stand is gekomen. Enig, wat zal dat gezellig zijn geweest.
    Maar heel leuk hoe je hem nu gepresenteerd hebt, echt het ziet er heel gezellig uit.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En terecht, wat is ie leuk! Gewoon zo laten en lekker van genieten!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is daar ergens een opening in? Zit dat licht in de bal? Ik geloof dat ik nog es terug moet gaan kijken naar de vorige post :) Echt heel mooi, hij ligt daar perfect, je bal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Indien je toch niet meer tevreden zou zijn en er vanaf wil: Ik ben kandidaat. Ha, ha....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er helemaal prachtig en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk dienblaadje met je mozaïekbol, met licht, en alle leuke mosjes, blaadjes, sterren, de gekleurde stenen, super leuk!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahaaaa ( nog eens) het ding heeft een gat in zijn....ehhh... ronding, en daar zitten nu lampjes in??? Geweldig, ik kan het alleen maar herhalen en zijn nieuwe habitat...... nice.... mie wont toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sproet dit is echt super gaaf helemaal met die lampies erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige bol/bal!! Kun je in elk seizoen als accessoire gebruiken, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit prachtig. En met de lichtjes aan super mooi. Erg gaaf gedaan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails