Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 10 november 2012

Wit met kleurtjes

Allereerst heb ik mijn verfexperiment, deze:

durven knippen en op een kaartje geplakt..


Ik vind de verfstrip van zichzelf zo leuk dat t kaartje niet veel erbij hoefde, dus alleen nog een sentiment van darkroom doors en klaar is ie!

Verder zag ik van Godelieve, die het weer van Klaartje had, een leuke kaart met allemaal cirkels, dus die bekeken en zelf ook eentje gebakken








de laatste van de ´wit-met-kleurtjesreeks´ is eentje met een bekende techniek (3 keer raden is niet nodig): quick and easy!




15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes weer Sproet. Maar de eerste met je verfexperiment ie springt er echt uit super mooi echt een hoog wauw gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergeet ik bijna te zeggen, ik denk dat als je glad cardstock gebruikt hij nog mooier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten, ik vind de verf techniek erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, ik ben benieuwd naar je techniek! Vooral de bovenste vind ik mooi, zo'n kleurig stukje papier heeft idd niet veel meer nodig. Spannend soms, om in een mooi stuk papier te knippen!
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben fan van je wit met kleurtjes kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al die vrolijke kleurtjes. Weer echt een ding van jou...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig resultaat dat experiment. Maar wat heb je daar gedaan want het ziet er uit of je in acrylverf hebt gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartjes!
    Erg leuk ook je rondjes kaart.
    Grappig bij die laatste kaart, dat ronde venster!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik lees "verfexperiment" dan ben ik onmiddellijk geinteresseerd! :) Ik vind alle kaarten erg mooi, Hermien, ook die met al die rondjes. Brengt me op een idee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten; prachtig met het verfexperiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes. Vind vooral die met de verftechniek erreg mooi.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi mooi mooi! Dapper om in je verfexperiment te knippen :) en heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOoooh, wat ga jij als een speer. Kijk ik even minder op mijn blog en dan zie ik dit allemaal voorbijkomen. Meis, wat geweldig gemaakt. Ik kijk mijn ogen uit. Je hebt het kaartjesvirus weer helemaal te pakken. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails