Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 18 februari 2010

En verder de nieuwjaarskaartjes



Al een poos kijk ik met grote ogen naar de maaksels van alle crea-bea´s op de verschillende blogs. Wat zijn er een hoop mooie dingen gemaakt..(en nog!)

Het werkt aanstekelijk, dus zo langzamerhand fruts ik zo nu en dan ook een kaartje in elkaar, ik zal de komende tijd wat fotootjes plaatsen van wat ik gemaakt heb (en nee, ik kan nog lang niet TIPPEN aan wat ik bij anderen zag, maar ik vind het zelf gewoon erg leuk om wél te zien dat er progressie in zit..)

Kritiek (opbouwend of neersabelend :-) ) is van harte welkom!

Deze kaartjes heb ik gemaakt (met pons -en plakhulp van vechtgenoot) voor de nieuwjaarswens






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails