Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 28 maart 2010

Zwart

Vandaag een donker kaartje, ik had al een ATC    (eerder op de cursus van Art Journey gemaakt) en daarvan heb ik vandaag een verjaardagskaartje voor de buurman gemaakt..

terugkijkend zou ik de stippeltjes bovenin en onderin de volgende keer weglaten...maar ik hoop dat hij er blij mee is!

Daarna nog 2 kaartjes gemaakt, schijnbaar was de inspiratie op de vlucht geslagen, eentje belandde in de prullenbak en deze had leuker gekund..


Dat waren de creatieve explosies (naja... ;) )

Tot de volgende uitbarsting!

3 opmerkingen:

  1. Het zwarte kaartje vind ik heel geslaagd! Een mannenkaart vind ik persoonlijk supermoeilijk, maar deze mag er zijn. Ik heb dat ook vaak dat ik een beetje teveel op een kaart wil (en dan achteraf denk dat had ik beter weggelaten). Maar al doende leert men nietwaar. De swirl die je hier gebruikte vind ik zeer mooi.
    De onderste kaart is top qua kleuren. Zijn die stippen nu al niet veel beter gelukt? Mooi ook met die bloemen op de achtergrond, ik heb ze ook, maar dacht er nog niet aan ze op deze manier te gebruiken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes!
    Kon je blog niet vinden maar door de link via Anneke ben ik er toch terecht gekomen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, Jolette, dank je! Ik ben ook al bij jou wezen kijken, wat een mooie dingen maak je!! Inspirerend!

    Ik weet niet wat ik niet goed doe bij het vermelden van mijn blog, ik heb gisteren wel in mijn profiel mijn blog erbij gezet, dat helpt vast iets...

    Nu nog uitvinden hoe ik een mail krijg als er reacties op mijn blog zijn..(nog niet uitgedokterd, is vast simpel, maar wie weet hebben jullie een snelle hint?)

    Groet, Sproet

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails