Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 2 mei 2010

Lazy sunday?

Een oud vriendin is jarig, dus daarvoor ´moest´ ik natuurlijk een kaartje maken.

En met een kaartje bezig zijn is natuurlijk relaxen (het opruimen, achteraf, is een heel ander verhaal ;-) )

Ik begon met deze,  een stempel die ik gebruikte op het nieuwjaarskaartje




dit keer in blauw gestempeld en geprobeerd te embossen met kleurloze embossingpoeder.

Een randje uitgeponst, een lint geplakt en toen wilde ik van het grootste bloemetje wat vormen uitknippen en inkleuren..dus ik stempelde met zwart op een nieuw wit kaartje..ik stempelde een lijntje en nog een en .......ik vond het een leuker achtergrondje worden voor een kaart dan dat ik deze zou gaan verknippen..dus werd dit het eindresultaat..

(wie secuur kijkt herkent in de rode rondjes mijn mislukte project van een paar week geleden)





Uiteindelijk kon ik mijn oorspronkelijke kaartje ook niet on-af laten, dus die heb ik nog ingekleurd met distress inkt (rood/geel) en een bijpassend lintje gezocht..


Waarbij ik aan het lintje misschien nog een labeltje met tekst kan maken..Sofar my lazy sunday afternoon...

1 opmerking:

  1. 2 hele mooie kaatjes vind ik!Zo zie je maar dat niets mislukt, het kan altijd nog voor iets dienen! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails