Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 5 augustus 2010

Men neme

een snufje...

nee, het wordt geen recept! Laatst was ik bij de Action, of zoals ze het bij de cursus van Art Journey ook wel noemen: ATC-ion ;) ) en zag ik dat ze nieuwe passe-partoutjes hadden.


Zwart met een fluwelen opdrukje, een vierluikje of een soort filmstripje met 2. Leuk en natuurlijk best te gebruiken voor scrappen en/of kaartjes maken!

Dus die belandden snel in mijn winkelkar (5 stuks voor 39 cent!)


Vorige week, tijdens de knutselmiddag bedacht ik dat ik mijn uitgebloeide hortensiatak, waarvan de bloemetjes helemaal ingedroogd waren, wel kon gebruiken in zo´n passe-partout..


Eerst heb ik de passe-partout met de achterkant naar boven gebruikt om met distress inkt de vakjes in te kleuren, zo fungeerde de passe-partout als sjabloon.

Daarna draaide ik de PP om en heb ik de hortensiabloemetjes in de vakjes geplakt..(stempel met tekst, zwart lintje en embellishment -die ik weer terugvond bij Jolara).

Dit is het geworden.

4 opmerkingen:

  1. Nou,dit is echt heel mooi en een leuke uitleg...leuk verhaal zeg maar!!!Heel leuk verzonnen!Mooi met die hortensia!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie en heel originele kaart!!!
    Mooie kleuren ook in de vakjes, passen goed bij het zwart, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! Moet toch weer eens gaan kijken.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails