Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 8 december 2010

Vandaag op de post

Vandaag gingen 2 kaartjes op de post, een voor mijn nichtje en eentje voor de collega in het ziekenhuis.

Nu hoop ik dat het eerste kaartje de TNT staking nog net voor is, maar ik vrees....?!?!

Afgelopen maandag heb ik 8 kaartjes gemaakt, het meest tags, ik hou ervan om die te maken!






Achtergrond is een klein formaat correspondentiekaart bewerkt met distress, toen gescheurd en op de tag geplakt

Bloem is een pons, vastgezet met een pareltje, ja die van de wibra ;-)

Nog een ribbelstempel en ik vond em goed zo.

Voor de zieke collega een heel ander kaartje gemaakt, helaas geen mooie aparte foto van, hij zat al in de dichtgeplakte enveloppe toen ik in de gaten kreeg dat ik er nog geen foto van had, gelukkig stond ie op een overzichtsfoto, dus die maar een beetje bewerkt..(let niet op de kwaliteit van de foto, want die is wat verloren gegaan)




hierbij twee bloemponsen gebruikt, een witte viltstift van de V&D (doet het een stuk beter dan die van Pippoos?!) en dezelfde ribbelstempel als op het bovenstaande kaartje.

Beterschapsstempel van een nieuwe sheet clearstamps van..eh..eh... Marianne´s?? Ik zoek het nog wel even uit ;)

2 opmerkingen:

  1. Je bent weer leuk bezig met een resultaat dat er mag zijn.
    Bedankt ook voor de uitleg.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie tags allebei! Ik kijk naar tags met vernieuwde interesse tegenwoordig :)
    Ik kijk ook 'verliefd' naar die ribbelstempel, je knutselcollectie groeit zienderogen geloof ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails