Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 6 april 2011

Budgettips (nog meer buit van de..)

Hierbij, voor de liefhebbers, nog een paar foto´s van leuk lint en guirlandes die ik laatst buit heb gemaakt..
(Wibra, nog steeds geen aandelen, helaas ;) )


(de lint en guirlande waren 1,99, de vlindertjes (ook nog in paars/roze te krijgen) 1 euro per doosje)

Ik vind het allemaal erggggggggg leuk!









4 opmerkingen:

  1. Inderdaad errugggg leuk en handig. Dat prikkelt weer de fanatasie.Dank voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm, ik denk dat ik deze week heel toevallig nog naar de Wibra moet...hihi
    gezellige dingen hebben ze daar, zo te zien (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat lijkt een beetje (veel ) wat ze hier bij de tedi en de kik verkopen, (duitse wibra) dus als ik daar heen ga krijg ik hetzelfde ☺ leuk, ga ik doen, Thanks Sproet voor het alten zien, weer een reden om op mijn fietske te stappen ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails