Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 23 september 2011

Vrijdag

Normaal gesproken ben ik op vrijdags aan het werk, maar vanmiddag ga ik naar een cursus, dus ik heb een werk-loze dag..

Kan ik mooi even een kaartje plaatsen!








papier en blad-stempel gekocht op de beurs, roosjesstempel van de Action, swirls van....(??)

Achtergrond wit geëmbosst, bandje gescheurd en gestempeld, rand met distress bewerkt..

Ik vind zelf dat er 1 roos teveel op zit..(en 1 iemand weet wel welke ☺☺☺)

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Vooral met die kraft-achtergrond en dat het mooie gestempelde strookje zo!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!! Mooi gestempeld! Een mooi geheel is het geworden!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele speciale kaart vind ik dit! Wit en kraft is een hele mooie match! Maar het is vooral het gescheurde strookje dat het em doet volgens mij! Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super kaart meid, en is die roos van de action?? ik mot er heen ☺
    Ik zie geen roos te veel, ik zie alleen een pracht kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails