Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 20 januari 2012

In love

voor mijn ouders, vandaag 51 (!!) jaar getrouwd, maakte ik, geïnspireerd door Godelieve (en misschien toch ook een snufje Inge ☺) een hartvormige kaart van karton.


 Hartvorm uit een doos geknipt en deels wat ´gestript´ toen wat gewit met distress stain (wit, picked fence) Randen bruin/rood gesponst en wat stempels gebruikt.

Hart omwikkeld met wat zilverachtig lint en daarop een taart-dingesje en ovaal labeltje met gestempelde tekst.

Twee cirkel paperclips en een lint bovenaan maakten em wel af, vond ik!



7 opmerkingen:

  1. taart-dingesjes doen het altijd goed ☺ !
    mooi geheel zo, en gefeliciteerd met je ouders!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi meid, en het feit dat je al weer knutselt doet me goed, ik hoop dat je snel weer helemaal (nouja) gezond bent om heeeeeeel veel te knutselen, ik denk aan je, lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je ouders!
    Je hart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig hart!

    gefeliciteerd met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hart! En gemaakt voor een heel speciale gelegenheid, van harte proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicitaties voor je ouders Hermien!! Een prachtig hart heb je voor deze gelegenheid gemaakt. Ribkarton met wit, mooi samen! Dankjewel voor de link :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefelliciteerd met je ouders! Je hebt een mooi hart voor ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails