Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 28 juni 2012

quick and easy, nummer zoveel

Van die andere mooie hero arts set pastel petals..maakte ik twee simpele kaarten, ik vind die stempels prachtig!




 

 


Heel quick en easy, de onderste kaart heeft eerst een dag met alleen bloemenstempels en ´congratulations´ gestaan, vond em te saai, daarom nog een stempel (DC), nog een beetje saai, toen lag dat blommetje er zomaar, per ongeluk, naast..

dat paste er mooi bij!




7 opmerkingen:

  1. je weet je bloemenstempels mooi te gebruiken. Mooie kaarten. Soms springt zo'n extraatje als vanzelf op je kaart hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig doet het altijd goed. Deze kaarten zien er ook weer superleuk uit.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig maar o zo mooi!
    Ik ben fan van dergelijke kaarten en zeker van deze stempels en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze stempels nog veel te weinig gebruikt. Ik krijg daar spijt van als ik deze mooie kaartjes zie!
    Heel erg mooi hoor! Die 'hoera' en dat bloemetje maken het net iets specialer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi hoor, prachtige stempel ook, super meid, je weet het hé, less is more ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super idee om die stempels eens in de andere richting te gebruiken. Hoe kom je er op? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je toch mooie kaarten. Eenvoud siert de kaart. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails