Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 3 oktober 2012

Paars!

Iedereen die hier wat vaker 'buurt' weet vast dat mijn favoriete kleur paars is. Op de beurs in Zwolle kwam ik wat afsnijsels tegen waar ik een soort labels van kon maken..











Dat leuke papegaaien stempeltje had ik voor een prikkie aangeschaft bij Art Journey, gecombineerd met stempel van Technique tuesday (??) en DC (gefeliciteerd en sprietbloemetje)

Ingekleurd met acrylverf..lekker knoeierig, zo van dichtbij ☺☺

Volgende keer mn laatste tag, dan ben ik weer door de voorraad heen..




9 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer. Jij kan echt wel toveren met kleuren...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die kleuren, daar word je vanzelf vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knoeien geeft toch zo een leuk effect (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet ook heerlijk de juiste kleuren bij elkaar te zoeken. Een spannend geheel. En knoeien, dat is zo heerlijk. En dan ook nog met dit als resultaat. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk fris kaartje!
    Leuk die vogeltjes zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker knoeien! Nou ja, knoeien ....? Welnee, jij maakt er weer iets moois van!
    Afsnijsels ... mijn woordenschat is per vandaag weer uitgebreid, ha ha!
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent toch wel erg streng voor jezelf.
    Konden wij maar op die manier knoeien:)
    Een mooie vrolijke creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was effe met iets anders bezig, je 2 paarse kaartjes gemist :) Wat een leuke dit! En die 'beautiful' is zooooo mooi! Ondertussen heb jij een hele mooie stempelcollectie, veel dingen waar ik me helemaal in kan vinden! Ook die coalitie paarse is een leuke!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails