Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 13 november 2013

Size 3

nog een kaart in de rechthoek vorm, ik begon met het ovaaltje dat ik al eens als probeersel voor mijn (toenmalig) nieuwe stempeltje van DC gebruikte..

Geëmbost met zwarte embossingpoeder, ingekleurd met distress

 Daarboven heb ik wat zentanglemotiefjes getekend (ik probeer nog maar wat, zie op de foto dat je beter niet heeeeeeeeeeeel dichtbij moet kijken, dus gluur maar wat door de wimpers ;-)

Bloempjes en hartje gemaakt, hartje zelf gekneed, bloempjes mbv mal van SU
De 'creative' stempel van Tim Holtz is wel erg leuk!!


washi uit de verzameling en make a wish stempeltje van Penny Black..

binnenkort maar gauw eens wat voor de kerst gaan maken..ik heb drie ontwerpjes gemaakt, nu nog aan het WERK!


3 opmerkingen:

  1. Lekker gezellig en vrolijk kaartje!
    Zeker een leuke stempel van Tim Holtz.
    Je bent verder dan ik met de kerstkaarten, ik heb zelfs nog geen idee in mijn warrige gedachten ......
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben fan van 'witte' blogs, mooi!
    Leuke kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mixed mediakaart. Ook mooi zeg. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails