Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 1 januari 2014

2014!





Alweer een nieuw jaar!
Iedereen natuurlijk de allerbeste wensen voor 2014!

Het afgelopen jaar bleek voor mij een minder intensief blog-jaar, de cijfertjes stonden heel verwijtend naar me te kijken vanaf de zijrol :-) ...dus het goede voornemen voor dit jaar is in elk geval wat vaker wat te posten, of ik moet gaan bedenken toch meer op facebook te gaan doen, maar ik denk dat ik nog wel eventjes blijf!

Afgelopen jaar, daarentegen, niet minder vaak kaartjes gemaakt en geknutseld. Wél eiste facebook een stuk tijd op, was ik vaker op de IPAD aan het internetten (en ik vind bloggen vanaf de IPAD toch wel een stuk minder leuk dan vanachter mijn computertje)..

Nu picasa op mijn nieuwe computer gezet, wat tips van Anneke gekregen over hoe mijn blog weer wat te verfraaien, dus ik kan aan de slag! 

Ik ga proberen mijn kerstkaartjes nog te plaatsen, want de animatie is niet zichtbaar op een apple/ipad, dus dat is dan weer jammer...!

Al met al wel wat goede voornemens, maar absoluut mezelf niet de verplichting opgelegd om die voornemens waar te maken....heerlijk, die vrijheid!





Groetjes!
Hermien

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar! Ik hoop echt dat je (ook) op je blog blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook de beste wensen!
    Een heel fijn ( blog ) jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails