Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 5 november 2014

Recycle

ik vond, bij het opruimen, nog een vierkant kaartje waarop ik zelf een achtergrondje had gemaakt met tekst..dat lag toch al járen stof te vergaren, maar zag er nog leuk uit, dus toen ik ook nog een oud verjaardagskaartje tegenkwam waarop allemaal vogeltjes stonden afgedrukt besloot ik deze oudjes nieuw leven in te blazen..


een cirkel die ik gebruikte bij het gelli platte experiment erop geplakt en een schaduw onder het vogeltje met potlood..

op een wit onderkaartje geplakt


eigenlijk is het bijna geen zelfgemáákt kaartje, maar ik vind em zelf wel grappig ☺☺



4 opmerkingen:

  1. Mooi bij elkaar ... al vind je het niet zelfgemaakt, je hebt het wel zelf samengesteld, en de cirkel (heel gaaf idee!) gemaakt. Leuke kaart geworden Hermien!
    Goede dag gewenst, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een heel leuk kaartje en een goed idee om hier en daar wat recycleren en wat van onder het stof te halen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Ik ben ook wel van het recyclen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Ik ben ook wel van het recyclen

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails