Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 30 januari 2015

Nog meer smaken?? Ja

Ja, die vogeltjes zijn verslavend!!tenminste, dat vind ik..voor hetzelfde geld zijn jullie meelezers er al helemaal klaar mee ☺


deze keer wat meer multicolor bird..achtergrond van bister en bloemen achtergrondstempel, deels wat ingekleurd



vogeltje ook weer behandeld met craqueleeeeee oleeee..


Happy birthday aan een lintje en al verstuurd  naar mn nichtje




5 opmerkingen:

  1. Nee hoor Hermien!!! Ik ben er zo weg van... niet alleen van die vogeltjes van Dina maar vooral ook van de manier waarop jij er mee werkt. Zulke mooie creaties!!! Ik heb meteen je info nagegaan en heb ondertussen ook de stempels van de birds besteld bij Amazon. Nu nog zulke mooie projectjes mee maken als jij ;). Dat wordt een zware opgave ;) :). Dank je voor al je inspiratie. Fijn weekend. Ik kijk uit naar nog meer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een lieve kaart, met toch pit...lekker speels Hermien...mooi, twiet twiet....
    Fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn ook weer mooi. Maar die eerste in het blauw blijven mijn favorietjes ;-)

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat geldt voor je hele serie vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vogelkaartje is dit!! Net zoals je eerdere creaties met de vogeltjes! Superstempels zijn dit hé. Heb ze ook, maar jammergenoeg nog niet gebruikt. Veel te groot gebrek aan vrije tijd. Maar hier kan ik, na een lange tijd van niet te bloggen, dan toch genieten van deze mooie vogeltjes. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails