Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 24 juli 2015

Rommelen met waterverf

laatst dacht ik (tijdens die serie over Vincent van Gogh op de tv) laat ik eens wat gaan rommelen met aquarelverf! Kan ook wel aan de tafel en dan kijk ik met mn andere oog wel tv..

Aquarelblokje gepakt, wat kleurtjes en vooruit met de geit!

Ik maakte een kadertje met potlood en daarin moest het gebeuren..eerst maar es een landschapje.


hmm al doende leert men, ik weet in elk geval dat zo'n goedkoop blokje aquarelpapier leuk is om wat mee te oefenen, maar echt lekker hmmm dat kan vast beter..en een goede kwast helpt vast ook méér
maar............ik vond mn eerste probeerseltje lang niet gek!


ik maakte nog wat gekleurde kadertjes om later in te stempelen en tekende wat met een (helaas niet zo watervaste) stift waardoor t blommetje in het bovenste hoekje (je ziet em bijna niet (op de onderste foto wel!)) verknoeid werd



bij deze teveel water gebruikt, helemaal buiten de lijntjes..



deze gele is het nog niet helemaal (of helemaal niet...)


maar ach, wat is het leuk om te doen en te kliederen...er valt nog veel te leren! (geen wonder dat je je nooit verveelt ☺☺)

ik  kon met sommige dingen toch wel wat..zie mijn volgende posting!


2 opmerkingen:

  1. Leuk zo dat oefenen. Steek je veel van op! Ben benieuwd naar de volgende blogpost van je. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste probeersel valt inderdaad heel goed mee, ik vind het zelfs heel mooi, maar natuurlijk hoe meer je oefent hoe mooier zeker ( bij mij is het dikwijls juist omgekeerd, ik maak mooie dingen zonder bij na te denken, maar hoe meer ik het dan terug wil, hoe minder het lukt!!) dus zou ik zeggen , je mag best tevreden zijn met zulk leuk experiment!!

    Fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails