Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 24 september 2015

ATC's

nog nooit maakte ik (bewust) ATC's, totdat ik dit filmpje op pinterest zag..
Zo leuk om te doen (en simpel, mijn voorkeur ☺☺) helaas heb ik geen al te beste foto's, maar van het uiteindelijke resultaat wél!


deze bovenste hoort bij de onderste kaart, ik maakte eerst deze blauwe serie, die komen in een volgende posting terug.


het grote voordeel van deze techniek is dat je wel tien ATC's uit een vel haalt (groot schetsboekvel gebruikt voor de blauwe, voor de rode gebruikte ik printerpapier van 200 gr waarachter ik nog een zelfde vel achter plakte ter versteviging.



Na deze blauwe maakte ik dus ook nog een rode versie..


Hierop nog wat gestempeld en getekend en gemat op een kleine dubbele kaart


Ik vond het weer erg leuk om aan het 'knoeien'te gaan met verf en stencils en te kijken wat er gebeurde! (zeker voor herhaling vatbaar!)

Gebruikte stempels:
kronkelige lijntjes: DC
Stippen: onbekend








2 opmerkingen:

  1. Wauw Hermien wat een prachtige ATC's. Zo heerlijk vol leven en kleur!
    Doe je mee aan een ATC ruil, of zou je eens met mij willen ruilen?
    laat maar weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vormen en kleur.
    Echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails