Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 23 juni 2016

En verder

nadat ik twee probeersels in de prullenbak mikte (en dat doe ik bijna nooit, dus ik dacht al bijna dat zoveel relaxen misschien niet zo goed voor de creativiteit was....) kwam het er toch nog van..het lukte weer!

En dit werd HET numero 1

de achtergrond vond ik echt niet geslaagd of mooi, maar al met al werd die grotendeels weggepoetst dus werd het toch nog wel weer leuk (in mijn ogen dan he?


ik hoop dat de stempels nog niet gaan vervelen, want ik grijp wel regelmatig dezelfde, de laatste tijd..naja, ik hou ervan!


Carabellestempels en een stempel van Crealies in de hoekjes

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en nee hóór mij verveel je er niet mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer mooi en ook mij verveel je niet met die bloemen. Leuk toch dat je zo je favorieten hebt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht dat je er twee had gemaakt maar zie dat de bovenste een detail is.Doei Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooi! Ga gewoon zo door hoor. Deze stempels vervelen nog lang niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo mooi. Mijn prullenbak is aan het eind van de dag ook vol.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails