Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 12 augustus 2016

Blauw blauw blauw...

er lag nog een klein restje van de brayer oefeningen, dus die mocht in tweeën en dan allebei op een tag..


wel wat zoetsappige kleurtjes, maar who cares! t is weer es wat anders, zullen we maar zeggen!

verschillende stitched circles gebruikt van mn buitenlandse avontuur en een vlinder van...ehhh kweeniemeer,, Beautiful is van  technique tuesday, die kwam ik nog tegen toen ik es ging kijken WAT ik allemaal heb...ahummm ☺☺


omdat ik blauw met craft mooi vind, geplakt op een craft kaartje dat ik eerst bestempelde met de cirkelstempel van crealies


op dit kaartje de vlinder van AJ, de cirkel van DC, tekst van SS

wat doodels en klaar is klara

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig. De kleuren zijn helemaal niet zoetsappig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je labels zijn weer super mooi!!! Ik hou nog steeds van je unieke stijl!!!en geniet telkens weer!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails