Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 5 november 2017

new set purple yellow/nieuwe paars/gele set



at first I made a background by gluing some paper with chinese lettering and some butterfly dies on a gessoed mixed mediapaper added the text stamp (Hero arts) and randomly applied some yellow and purple paint and some gesso

ik maakte eerst een achtergrond door wat chinees krantenpapier en wat gestanste vlinders op een voor gegessode bladzijde van mijn mixed media blok, ik stempelde de tekststempel en schraapte willekeurig wat paarse en gele verf..en wat gesso


cut into 6 cards ready to become....?
in 6 stukken gesneden, klaar om.....?

on this one I stamped the flower (SA) on to the Chinese paper and cut it out, it didn't stand out enough, so I took my red waxcrayon and  scribbled  around the flower, adhered some washi and doodled a little and finished with some white splattering

Op dit stukje stempelde ik de bloem (SA) op het chinese krantenpapier en knipte em uit, ik vond em teveel wegvallen in de drukke achtergrond dus geprobeerd met rode waxstift wat te highlighten, nog wat washi en wat gedoodeld en op het end nog wat witte inkt gespetterd..


1 opmerking:

  1. Die 6 achtergronden zijn op zich al zo mooi.
    Maar je maakte al meteen een heel mooi kaartje met de eerste print. Super dat beetje rood erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails