Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 13 januari 2011

Bijna vergeten op de kiek te zetten

Hadden we een middag aan de eettafel gezeten, kaartjes te maken, vergeet ik foto's te maken (na afloop). Eergisteren moest er eentje op de post, dus die nog snel even vereeuwigd!



Weer een tag (whats new ;) ) een nestabilities gesponst met witte colorbox (by the way: wie weet goede witte stempelinkt, ik heb van Stazzon Opaque

maar die geeft bij mij, ondanks herhaald bijvullen, maar een vaag witte afdruk...)

Stempel ´congratulations´ en een stukje van een kerstslinger, die ik niet als kerstslinger gebruik..

7 opmerkingen:

  1. Mooie tag! Prachtig met de "kerstslinger", goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, heb je dat gemaakt, die ketting ook?? erg mooi hoor, wat de inkt betreft toch de colourbox white frost. doeii Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een speciale kaart !
    mooi gemaakt,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een kaart :) Ik heb laatst Staon wit gekregen maar het bevalt me ook niet, zelfde euvel als jij. Ik gebruik al heel lang witte inkt van Maya Road, ooit gekocht bij scrapbookdepot en die is prima! En, net ontdekt bij Let it Loose, ook stempelen met witte acrylverf of gesso gaat goed, dit kun je alleen niet bij heel fijne stempels doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi en origineel!

    bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik heb 't papier eerst vastgeplakt en daarna de zigzag lijntjes met de hand geborduurd....

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails