Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 30 januari 2011

Nieuwe papierblocjes bij de Action!

Liepen we laatst (buurvrouw en ik) door de Action zagen we dat er nieuwe blocjes waren..

En tsja, ik had al een hele zooi van die kleinere blocjes, maar deze waren van dikker papier en ontzettend leuke motieven..

Ik keek verliefd en toen KREEG ik ze zomaar, allemaal (maar liefst 6 soorten) als dank van de buuf dat ze hier komt te knutselen.





Het papier gelijk verwerkt in een paar kaartjes, zoals deze






Geïnspireerd door Hanneke´s blog, zij maakt frisse kaartjes m.b.v. mooi papier en scraptechnieken.

De geponste rondjes komen uit de Actionblocjes en zijn met 3-D tape geplakt zodat ze wat hoger liggen.

Het witte rondje met tekst (stempel van een nieuw sheet, maar ik ben even kwijt welke) is direct op het papier gelijmd.

2 keer een stippellijntje geëmbosst en klaar is de kaart (heel simpel, maar mooi, tenminste, dat vind ik ;) )

Goed weekend nog!


5 opmerkingen:

  1. zeker hele mooie kaartjes,en wat lief van je buuf!!
    (en ook lief van jou dat ze mag komen knutselen ;))
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook prachtige kaarten. Even iets anders, niet minder leuk.Ik hou wel van variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een lieve buuf heb jij,
    ik heb ook een lieve buuf,waar ik wel eens mag knutselen.(kaartjes maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de blokjes ook nog liggen, maar nog niet gebruikt. Leuke kaarten heb je emee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met die rondjes, supermooi kaartje! Mooie bloemen ook aan de zijkanten van je blog, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails