Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zondag 26 februari 2012

Creabeurs Hardenberg

Gisteren toog ik naar Hardenberg om samen met Marleen de creabeurs onveilig te maken en dat is ons aardig gelukt ☺☺☺

Het was hartstikke gezellig en druk, we klikten erg leuk, zo saampjes en hebben de portemonnee flink geplaagd (allebei platzak weer huiswaarts)..maar de buit was groot en leuk en...

Ten eerste natuurlijk dat het beregezellig was, ten tweede het nog lang nagenieten daarvan en van de aankopen..en...............het prachtige vilten hart dat ik van Marleen kreeg..

Hier een impressie...



Het leuke kadootje handmade by Marleen


We deden twee workshopjes, eentje bij de scrapbookzolder  (dat mini canvasje) de ander bij Art journey, onder bezielende leiding van Liesbeth de kaart met schelpen die thuis nog afgemaakt wordt..




En, hoera, er bleek een nieuw stel enthousiaste meiden een stand te hebben met stempels van Different colours, in de Ludiec stijl..dus daar ben ik failliet gegaan..!



de rest van de buit....


 

 

en dan nog degenen die de beurs onveilig maakten, de eerste twee foto´s ziet u Mamaloe bij/in haar wagen, op de derde foto is Pipo ook aangeschoven ☺☺☺




Moe maar erg voldaan nu nog aan het nasudderen van al dat leuks! voor herhaling vatbaar (ik ga eerst nog even weer SPAREN ☺☺☺)









6 opmerkingen:

  1. Oh, Hermien. Ik zit me hier slap te lachen op de bank, achter m'n laptoppie. Wat heb je een geweldig verslag gemaakt van onze belevenissen en ontmoeting. Het klopt helemaal! We gaan dit vaker doen. :-)) Ik ga snel aan de slag met mijn verslag. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad super gezellig uit en ik geloof graag, jullie veide op stap??? Ohjeeeeeee 😜 leuke spullen meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om van jullie beiden een verslagje te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een buit en een hart om een beetje jaloers op te zijn! Ik zag bij Marleen dat je haar ook verwende. Een mooi verslag van een leuke dag, wij genieten mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben een leuke dag gehad zo te zien!
    Leuke kaart heb je voor Marleen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verslag heb je gemaakt!!
    Je hebt leuke materialen gekocht!! Echt superleuke stempels! Ik ben afgelopen vrijdag ook op de creabeurs geweest en natuurlijk ook niet met lege handen thuisgekomen....

    Je creaties met je nieuw gekochte spullen/stempels zijn erg mooi geworden!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails