Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 22 februari 2012

De blauwe

van de blauwe alcoholinkt sheets maakte ik 2 dingen, een tag en een kaartje..

Niet als achtergrond, maar als sierstrookje..








de kaartjes zijn nog gestreken, ik had glossy accents als lijm gebruikt, dat was geen goed plan..wie weet goede lijm voor kalkpapier??

Oh, bijna door mn voorraad heen..(dat krijg je ervan als je te vaak post en te weinig aan de keukentafel zit ☺☺☺)

7 opmerkingen:

  1. Leuke strookjes. Heel mooi gecombineerd met stempels, tekst, vlindertje, bloemetje! Leuke tag en mooie kaart!
    Voor vellum bestaan er speciale glue dots.
    dit
    Maar die heb ik nog nooit gekocht. Ik maak vellum vast met stiksels, splitpennen, nietjes, washi tape.... De nietjes laat is soms vrij ofwel verberg ik ze onder een bloemetje/labeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik krijg het vaak niet over m'n hart om dingen (stempels en papier) niet in z'n geheel te gebruiken... (moet in therapie hahahaha....) toch geeft dat wel leuke resultaten, zoals bij jou !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera ik ben je 50ste! Leuke blog, hoe je dingen uitprobeert, en super tip van dat Etsy winkeltje met al die tape en stempeltjes.
    X Siel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie label en kaart. Heel leuk idee om je achtergrond in strookjes te verwerken.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee meid, ik gebruik gewoon de zelfklevende dubbele tape van de action, jie ziet niks hoor door het vellum heen, en bij het uitgeknipte deel had ik de spuitbus lijm van de action gebruikt, dan kun je nl overla goed aankomen en plakken, pas wel op.... Ik had nog rest lijm op het werkplak liggen en toen plakte mijn teui vast hahaha, maare, gewone plaktape gaat prima hoor, ennnnnee erg leuk je tags en kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeee, goed gebruik van je geblazen uitprobeersels! Staat super leuk om dat als een strookje te gebruiken. Met name die met de vlinder is erg leuk geworden.
    Ik zet vellum of transparant vaak vast met splitpennen, eyelets, door iets van papier er deels overheen, maar ook met fotolijmrollers van de Hema. Ik vind dat je daar heel prima transparant en vellum mee kunt lijmen,
    Officieel staat er op de verpakking (want ja, daar heb ik er natuurlijk eentje van bewaard: photo tape roller, 12m x 8,4 mm, fotoroller dubbelzijdig klevend, artikelnummer 74.130.43, http://www.hema.nl/winkel/foto-en-print-artikelen/foto-benodigdheden/fototape-roller-(14600004) ).
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails