Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 17 mei 2013

Emboss IV

ja, ik weet het, het is een beetje rustig op mijn blog (ik heb dat wel vaker ;-) ) maar dat betekent niet dat ik stilzit...

Er zijn nog een paar kiekjes van mijn emboss/stempel serie, dus vandaag verschijnt er weer eentje..








De uploader blijft haperen en niet willen, maar vooruit, hij staat erop..

Stempels van Penny black, DC en AJ. geknipt, gekleurd en..

Naja, spreekt voor zich!

Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Mooi!! De achtergrond met die bloemen ervoor vind ik heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die tekst achter de bloemen. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk Sproet, mooi van opzet en kleur. Een echte sproetkaart ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo met die bloemen op de voorgrond. Spannend daardoor. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, met die mooie bloemen op de voorgrond.
    Prachtige kleuren ook.
    Heel veel groetjes en een fijne avond,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails