Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 3 mei 2013

Verwend!

Hier nog even de kiekjes van alle leuke dingen die er door de brievenbus vielen!

Family & friends:


Van Maro (ik weet niet meer hoe deze techniek heet) een kaart die me eraan herinnert dat ik ook wel eens mag bellen...ahum




Van Marleen een mooie kaart met een combi van aquarel en stempelen en ook nog een mooi vilten etuitje

 


Van Yvonne een kaartje in mooie naturellen (en met mijn favoriete stempelmerk!!)


Van Anneke een echte 'Anneke' vogelkaart mbv de gelli platti
en een zelfgemaakt hart



Van Janine (de postbode is omgefietst ☺) een prachtige kaart met wat extra kadootjes, een zakdoekendinges en een leuke foamstempel




Nou, ik voel me verwend!! Nogmaals dank!











2 opmerkingen:

  1. Das ist een tatu tasche!!! ;)) oftwel een hatschie tasje, zakdoekjouder dus... Zucht.... Die ollanders weten ook niks ;)
    Meid je bent goed verwend, geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch super leuk om zo te worden verwend! Heerlijk als je jarig bent.
    Fijn dat je mijn naturelletje een beetje leuk vindt.
    Fijn weekend, geniet van het prachtige weer!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails