Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

zaterdag 1 augustus 2015

alcohol.....hipppsss



laatst was ik met Janny aan het knutselen en die vertelde dat zij de volgende keer wilde zorgen voor het papier en ze had, heel leuk, alcoholinkt....ze was natuurlijk niet echt verbaasd dat ik óók alcoholinkt in mijn karretje had staan...(blijft nog het verlangen naar echt yupopapier, op de een of andere manier vergeet ik dat elke keer te kopen...)




dus op stampinback karton wat gerommeld, gewoon druppels laten vallen en daar weer andere druppels in...beetje blazen (kan ik niet zo goed..dus bij mij bleven de rondjes aardig rond ☺)


lekker felle kleurtjes, ik vond het kleurig genoeg om er alleen een wit kadertje met tekst op te maken en dit te matten op een witte onderkaart, t randje nog wel aangezet met een zwarte stift

clean and...you know me ☺☺!

Stempel
Gefeliciteerd: DC


1 opmerking:

  1. helemaal leuk gemaakt ! yupo of geen yupo papier, het vrolijke, frisse kaartje mag er zeker zijn, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails