Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 5 augustus 2015

Recycling

alweer een poos geleden was ik bij Annette voor een workshop, hartstikke leuk, mooie labels gemaakt (haddikdienoualeensgepost???-checken) . Tijdens het stempelen kregen we een printervel om de stempels af te stempelen na gebruik..

Dat velletje nam ik mee, ik kleurde wat in, t lag wat op mn tafel, toen op mn kastje en vorige week dacht ik: ik maak er wat van! het werden twee kaartjes, dit is de ene..


Het printervelletje lijmde ik met boekbinderslijm op een correspondentiekaart; een aantal stempels staan nog hoog op mijn verlanglijst☺☺



 ik meen dat de meeste stempels van Carabelle zijn (hart tekst vlinder?)


ik knipte een bloem uit en die plakte ik erop, maakte nog een cijferrandje en een zwarte omlijning om het kaartje


toch leuk dat er uit zo'n wegwerp papiertje toch nog wat tevoorschijn komt!


Stempels:

Carabelle, bloem, hart en vlinder (?)
Achterste bloem: JOFY
Cijferreeks: Tim Holtz SA

2 opmerkingen:

  1. Spelen met kleuren en restjes is altijd verrassend leuk. Mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk ! niks weggooien is dus nog maar een keertje bewezen hahaha !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails