Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 4 maart 2016

kleintjes

toen ik de kaarten maakte voor in de lijstjes  hield ik een klein strookje over...zonde om weg te doen, dus daar maakte ik twee kleine kaartjes van




 bij dit eerste kaartje zat erg weinig groen, dus dat smeerde ik met een paletmes wat uit, met een klein streepje witte gesso.. de rode 'boompjes' ontstonden toen ik het woord HAPPY uitstanste...zoals in dit kaartje

bij het tweede kaartje koos ik, voor de verandering, een setje cirkels en een cijfferreeks..blijkbaar ben ik een beetje verliefd op die kleurencombijnatie, paars, blauw, lime en dat mooie rood!





ik maakte daarna een set kaartjes in opdracht van mijn schoonzus, ik beloofde er envelopjes bij dus besloot ik ook bij deze kaartjes envelopjes te maken. Ik gebruikte de foto van elk kaartje, en koos ervoor om deze op A4 formaat af te drukken, dat gaf dus een printervel met dezelfde afbeelding, alleen dan een maatje groter, vervolgens met t enveloppe punchboard envelopjes gevouwen..



leuke set zo samen!

Stempels:

Blooming: SU
Cijfferreeks: SA

2 opmerkingen:

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails