Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 14 maart 2016

uil

dat uiltje van Stampinback lachte me zo toe, dus ik dacht..die mag erop..al met al vind ik deze niet zo geslaagd, de oogjes vielen wat weg, die heb ik wel met een marker weer wat aangezet t lijfje was niet goed gestempeld, dus dat ook met een marker.., maar ik vind t toch wat te rommelig..


 de tekststempel op de achtergrond is ook van stampinback



 happy uitgestanst en opgeplakt..


hmmm nou nee, niet zo mijn ding...volgende keer beter! t uiltje alleen op een vlakke ondergrond gebruiken dus (note to myself ☺☺) Maar goed, soms is het zalig om te kijken wat er mis kan gaan, dus ik hoop dat ik u een genoegen doe hahahahah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails