Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 18 februari 2016

Om in te lijsten?

Laatst maakte ik wat achtergrond vellen en wat contra gekleurde vellen om, samen met een vriendin, iets te maken om in te lijsten (voor haar)  zelf maakte ik wat kaartjes..

Nu werden die ingelijste kaartjes zo leuk, dat ik toch ook voor mezelf zo'n setje wilde maken...
Eerst had ik al een experimentje gedaan met de prachtige verven van Reeves, dieppaars en prachtig blauw, gecombineerd met een stencil met boommotief in het zilver
supersimpel maar ik vond het effect al wel prachtig!


maar goed, toen kwam de knutselmiddag bij vriendinlief; ik had een vel met lime paars en blauw gemaakt, daarop met stencils en witte gesso en deels met lime verf gesponsd..



cirkels toegevoegd en de swirl (en test)van Carabelle


de andere helft kreeg alleen twee cirkeltjes en het tekststempeltje, toen allebei in een lijstje gedaan..


bij de Action verkopen ze veel leuke lijstjes, ik denk dat ik binnenkort maar weer es.....


zijn ze niet prachtig geworden?? ik hou toch erg van paars, lime en dat diepe rood..!


NB de nieuwe blogheader herkennen jullie vast wel! ☺☺

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en inderdaad, wat een mooie kleuren bij elkaar. Ook de lijstjes zijn mooi tja die AC-tion......
    zo'n leuke winkel, toch?
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor, en ingelijst , nog mooier!! Jij bent een echte artieste!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails