Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 15 februari 2016

Winterwit...

Tijdens de knutselmiddag met de familie maakte mijn nichtje een achtergrond die ik zelf nou niet zo gauw zou maken, maar ik werd er acuut verliefd op..

de achtergrond werd gemaakt door lichtblauw en zilververf uit te rollen met de brayer




toen dat droog was kwam een stencil met boommotief, met gesso gesponst


op de foto lijkt het zelfs blauwer dan in werkelijkheid! Een vogeltje geponst uit een vel dat ik maakte met de gelli plate, twee blommetjes uit de grabbelbak en een tekstrand van Tim gestempeld met distress..


ton-sur-ton, een hele uitdaging om niet teveel erop te doen..! helaas zien we hier op de foto ook niet de glans die de zilververf geeft..☻☻

2 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er heel mooi uit, leuk deze nieuwe techniek en ik denk niet dat dit je laatste kaartje zal zijn hiermee,

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails