Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

vrijdag 5 februari 2016

Paars met..I

het wordt al een beetje een jaarlijkse traditie: de dames van de 'koude kant'☺ die eens per jaar richting Groningen gaan om een dagje te knutselen. Dus dit keer werd dat natuurlijk knoeien met verf..!

Ik maakte natuurlijk zelf ook nog een serie kaartjes (deels tijdens de dag, deels nadien)

roze paars en zilver in de achtergrond, het leuke cirkelvormige stencil met gesso gesponsd


een vogeltje op een takje, dat al jaren lag te wachten, kwam erop


 en de cirkelstempel van Carabelle


Nog een randje getekend en nog geen tekst gestempeld, of die erop komt hangt van de situatie af ☺

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer erg mooi uit. Mooi die kleuren bij elkaar.
    Dat vogeltje is ook een van mijn favorieten. Ik heb dat ooit eens samen met mijn kleinzoon voor mijn dochter gekocht, hij vond het zo mooi en ik had mijn twijfels maar ik heb er al heel veel voor mezelf bij haar uit gestanst.
    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails