Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 8 juni 2015

Geïnspireerd door Hermine


Op het AS event deed ik natuurlijk ook een workshop van Hermine die altijd supercreatieve ideeën heeft, zo ook een kaart met scheureffect..thuis maakte ik deze uitvoering, 



ik zie helaas op de foto dat het papier wat blauwig lijkt..


  tekst stempel van Carabelle, Birgit Koopsen, tulp van Art Journey


Ik ben er niet supertevreden over, maar we blijven oefenen!!


5 opmerkingen:

  1. Wat past deze tulpenstempel mooi bij de Hermine-inspiratie Hermien!
    Toedels, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hermien, je mag best supertevreden zijn hoor ipv niet helemaal... Imperfect is perfect enough! En daarbij wordt voor jou niet perfect is is in de perceptie van een ander mss wel zo. Ik vind het kaartje supermooi weer en blijf fan van je werk hoor!!! En dit gezegd zijnde van zelf een perfectionistje die op de goede weg is ;). Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, heel stijlvol.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie de scheurtechniek en prachtig resultaat !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails