Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 4 juni 2015

Unity stamp



Had ik nou al verteld dat ik helemaal in love ben met die...ja, die..?! vast wel of anders bij dezen!


deze giga kaart maakte ik op gewoon printerpapier omdat ik dat eigenlijk gebruikte om de stempel af te stempelen .. maar toen ik dat had gedaan vond k het zonde om weg te gooien, dus daarmee aan de slag, bloem wat meer aangezet met zwarte pen, ingekleurd met waterverf, wat gespetterd


 onderkaart in bijpassend kleurtje, wat strookjes en een touwtje met wat kraaltjes (deze laatste twee zou ik, terugkijkend, weglaten, maar hij is al op zn bestemming gearriveerd ☺☺)


tekststempels ook van Unity stamps Donna Downey

6 opmerkingen:

  1. Die stempel staat op mijn wish list, maar ik twijfel toch omdat ie zo groot is. Toch zag/zie ik heel mooie dingen hier, met deze stempel. Prachtige kaart!
    En ja ik zie ook vaak pas op de foto wat ik anders had kunnen doen, herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is helemaal goed zoals die is geworden...in het echt zelfs nog mooier, en ik kan het weten :-P.
    Zelfs een brandje tijdens de reis, heeft deze kaart overleefd!!! Geweldig toch he.
    Toedelsss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart Hermien. En de pareltjes met het touw vind ik toch passend hoor! Niks mis mee. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden. Niet vast geroest zitten
    maar blijven kijken naar je werk. En er mee doen
    wat er op dat moment gebeurd. Dat kan niet iedereen
    jij wel! Dat vind ik gaaf. Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig!! ik ben al overstag gegaan voor deze mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails