Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 15 juni 2015

Heel wat anders!

bij Yvonne zag ik eens van die erg leuke gekleurde rondjes, ze vertelde hoe ik die kon maken (filmpjes op Youtube bekeken) en dat hield ik in mijn achterhoofd..

Naschrift..hier een voorbeeld van een youtube filmpje..


toen ik die leuke mixed media stempelset van Donna Downey binnenkreeg en ermee  aan het spelen ging op een rest stukje papier, toen vond ik ineens dat die leuke cirkels.

nou ja, u ziet het!

waar het op neerkomt is...Lekker kliederen met verf! Ik koos wat neon kleurtjes


kaartje eerst gesprayd met dylusions, toen de Hero arts Happy definition stempel rechts gestempeld


daarna de vrouwfiguur gestempeld  en de rondjes gemaakt, met een zwarte micronpen cirkels getekend en een wit kaartje bestempeld met tekst van Unity


ik vond em mooier op zwart dan op wit, dus een zwarte achtergrond



4 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal geslaagd Hermien. Ben wel benieuwd naar dat filmpje hoor hoe je dat precies kan maken die rondjes. Mooie, arty card. Mooie kleurencombi. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die felgekleurde cirkels en leuke kaart in zijn geheel Hermien.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG!!!Je kaart schittert gewoon van de kleuren, en die rondjes zou ik zelf ook wel eens willen kunnen maken, dus een link naar you tube filmpje is altijd welkom ( enkel als je die wilt geven hoor, iedereen heeft zo wel eens een geheim wapen, niet? hahah!!)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt nog om het filmpje te linken hier. Ga ik zeker ook een keertje uitproberen. Zo mooi! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails