Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 17 juni 2015

vouwboekjes

Die vouwboekjes vond ik wel een succes, dus daar maakte ik nog een paar van!

Hier nog eentje met de bloemen van Birgit Koopsen, de grote en kleinere en klein tekstje van een ander stempelvel van Carabelle, ook Birgit Koopsen



achtergrond gesprayd met dylusions bij dit vouw boekje heb ik een apart voor en achterfrontje gemaakt zodat er een lintje onderdoor kon waarmee je het 'boekje' dicht kunt knopen.


binnenin eeen vage afdruk van een grote cling stempel van Hero Arts, op de laatste bladzijde een uitgeknipt en ingekleurd vogeltje van Tim Holtz


Helemaal achterop nog een apart velletje bestempeld met de bladfiguren en een tekststempel van Kaiserkraft



2 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk je vouwboekje is prachtig, dat moet ik ook eens proberen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk die vouwboekjes! Ik ben ook gezwicht voor deze stempelset van Birgit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails